مسئول بسیج رسانه استان مرکزی گفت:۲۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان ارسال شده که از این تعداد ۱۶ اثر از سوی داوران انتخاب شده است.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ 24 January 2023

 

احسان ربیعی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی افزود:آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با سخنرانی دکتر کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه، ۶ دی‌ماه در فرهنگسرای شهر اراک برگزار می‌شود و از برگزیدگان این دوره از جشنواره قدردانی می شود.
وی یادآورشد:محورهای این جشنواره شامل شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین)، جهاد تبیین،پیوند رسانه وصنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی، ترویج مکتب شهید سلیمانی ،خانواده، جامعه، فززندآوری، سبک زندگی ایرانی- اسلامی وامید ونشاط آفرینی بود.
ربیعی افزود:جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در قالب‌های، گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی ،مستند و پادکست برگزار شده است.
وی با بیان اینکه همه نگاه‌ها به سمت محتوا و نحوه برگزاری این جشنواره است گفت: نگاهی که مبتنی بر بسیج باشد ماندگار خواهد بود زیرا فارغ از سلایق سیاسی، قومیت‌ها و مردمی بودن بسیج است.
وی ادامه داد: در حوزه جهاد تبیین که یک فریضه فوری و واجب است اصحاب رسانه میدان دار و فرماندهان اصلی این جبهه هستند و اگر در این حرکت برنامه ریزی درستی صورت گیرد، پیروز میدان خواهیم بود.
مسئول بسیج رسانه استان مرکزی اظهارداشت: امروز در جنگ رسانه‌ای قرار گرفتیم که چاشنی آن تبلیغات است و تمام صاحبان سرمایه در دنیا درصدد تشکیل بنگاه‌های تبلیغاتی هستند و دشمنان چندصد برابر بودجه این کشور را برای تبلیغات هزینه می‌کنند.
وی افزود: باید رسانه به عنوان مظهر شکوفایی و توسعه یک کشور قلمداد شود و درصورتی که دوربین‌ها و قلم‌های اصحاب رسانه در این عرصه باشد به طور یقین نگرش و باورهای مدیران محقق می‌شود.
وی بیان کرد: سرمنشأ توسعه در تمامی زمینه‌ها رسانه و تبلیغات است و جشنواره ابوذر باید مرجعیت رسانه را بازگرداند.
ربیعی یادآورشد: استان مرکزی به عنوان مهد مفاخر باید از بستر رسانه معرفی شود و برای ثبت حرکت‌های ماندگار در تاریخ این استان نیازمند آموزش و تربیت کادر حرفه‌ای در حوزه رسانه و خبر هستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار