رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: برگزاری ۳۰ برنامه شاخص همزمان با دهه مبارک فجر امسال در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شده و دیگر برنامه‌ها باید به عنوان زیرمجموعه این برنامه‌های شاخص برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ 23 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام هادی خلیلی در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان مرکزی، افزود: تشریح و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی محور برنامه‌های دهه مبارک فجر این استان است.
وی یادآورشد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین است و تمامی کمیته‌های ستاد دهه مبارک فجر استان باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
وی یکی از محورهای مهم که نیاز به جهاد تبیین دارد را جهاد اجتماعی و سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: چالش‌هایی که در اغتشاشات اخیر، نوجوانان و جوانان با آن مواجه شدند به واسطه عدم تببین موضوعات اجتماعی و سیاسی بود که دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردها و شبهات انقلاب را تبیین کنیم تا به وظیفه ذاتی و حقوقی عمل کرده باشیم.
حجت‌الاسلام خلیلی ادامه داد: برگزاری ۱۰ جشن پیروزی انقلاب اسلامی در۱۰ روستا همزمان همزمان با دهه مبارک فجر هدفگذاری شده که کمیته‌های ستاد باید تمام تلاش خود را در جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری این جشن‌ها بکار بگیرند.
وی شعار محوری چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را " ایران استوار، ۴۴ سال افتخار " عنوان کرد و گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر استان مرکزی روز۱۲ بهمن از گلباران بیت امام(ره) در خمین و گلباران حجره طلبگی ایشان در اراک آغاز می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه هر روز از دهه مبارک فجر با یک عنوان نامگذاری شده است، بیان کرد: ۱۲ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره)، ولایت و رهبری، ۱۳ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، شهیدان و ایثارگران، ۱۴ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی،حوزه و دانشگاه، جهاد علمی، ۱۵ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، ادیان الهی، سیره نبوی و علوی، ۱۶ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، کارگران، اصناف، صنعتگران، تولید دانش بنیان و ۱۷ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، زنان و خانواده، تربیت نسل انقلابی نامگذاری شده است.
حجت‌الاسلام خلیلی افزود: ۱۸ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ هنرمندان، ورزشکاران، تبیین حقایق، ۱۹ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، اقتدار و امنیت، ۲۰ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ نسل جدید، امید و شادابی، ۲۱ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی،نماز، انتظار، عدالت گستری و ۲۲ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، جشن حضور، ایران یکپارچه نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار