مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع) که گنجینه علم و مجاهدت هستند آیین تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در شهر اراک برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ 22 January 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در نشست هماهنگی تشییع و خاکسپاری پیکر شهید گمنام در اراک افزود: مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدای اراک به سمت مسجد سیدها تا کوی امام علی(ع) برگزار و تدفین در پارک ترنم انجام می شود.
سرهنگ کریمی ادامه داد: همچنین مراسم شبی با شهید گمنام سه شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی بن ابی‌طالب(ع) در خیابان سی متری برگزار می شود.
وی بیان کرد: خوشبختانه مردم استان مرکزی در آیین استقبال از کاروان شهدای گمنام که در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد سنگ تمام گذاشتند و با حضور باشکوه خود بار دیگر حماسه ماندگاری خلق کردند.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه مردم شهید پرور کوی امام علی(س) از دفاع مقدس تا مقاطع مختلف انقلاب همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده اند و در مناسبت های مختلف نیز این منطقه همچون نگینی می درخشد، گفت: در طی چند روز اخیر در مساجد مختلف این منطقه برنامه های خوبی با حضور شهید گمنام برگزار شده و خوشبختانه استقبال مردم و جوانان چشمگیر بوده است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام آمادگی مردم کوی امام علی(ع) و با مکاتبه ای که با بنیاد حفظ آثار کشور انجام شد پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در منطقه کوی امام علی(ع) تدفین و خاکسپاری می شود و حضور شهید گمنام قطعا برکات فراوانی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار