فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از شناسایی و دستگیری عامل قتل مرد ۶۲ ساله به علت اختلافات ملکی، در کمتر از ۲۴ ساعت خبرداد.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ 21 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "رضا رضایی" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد فردی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان آشتیان ماموران بلافاصله به محل مربوطه اعزام شدند.
وی با اشاره به متواری شدن قاتل قبل از حضور ماموران افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد جسد کشف شده مربوط به کشاورز ۶۲ ساله می باشد که ساعاتی پس از خروج وی از منزل برای آبیاری زمین توسط فرزند مقتول مشاهده و شناسايي شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات كارآگاهان پلیس مشخص شد که مقتول با فردی اهل و ساکن همان روستا اختلاف ملکی داشته است و این فرد به عنوان مظنون اصلی تحت مراقبت ماموران انتظامی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آشتیان و با هماهنگی قضائی محل اختفای قاتل در شهر آشتیان شناسایی و طي عملیاتی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آشتيان با اشاره به سرعت عمل ماموران در دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت یادآور شد: متهم پس از اعتراف به قتل مرد ۶۲ ساله برای سیر مراحل قانونی همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار