نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:سپاه پاسداران یک نهاد رسمی و قانونی و بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی و مایه استقلال و آزادی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ 20 January 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه افزود:این نهاد با عظمت که به بشریت و ملت ایران خدمت کرده و مقابل تروریست‌های دست پرورده آمریکا و اروپا ایستادگی کرده را تحریم می‌کنند.
وی یادآورشد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه عزت، شرف، عظمت و اقتدار ملت ایران است.
امام جمعه اراک افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری در طول مدت چهار دهه گذشته داشته که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عاشق اهل بیت(ع) و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است، یکی از دستاوردهای بزرگ این انقلاب شکوهمند است.
وی ادامه داد: دشمنان در طول تاریخ هرگاه به کشور حمله کرده‌اند قسمتی از کشور را جدا کردند، در صورتی که پس از انقلاب اسلامی و در طول جنگ تحمیلی با فداکاری و تلاش نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب با وجود دشمنی‌های دشمنان علیه ملت ایران، ذره‌ای از کشور جدا نشده‌ است.
امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: تمامی مردم ایران سپاهی هستند و به این نیروی با عظمت افتخار می کنند.
آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری برخی نا امنی‌ها و اغتشاشات توسط دشمنان ایران اسلامی، گفت: آل سعود و تمامی دشمنان ملت ایران با آشوب، ترور و آدم کشی به دنبال ایجاد نا امنی در کشور بودند که توطئه‌های آنان با بیداری مردم، هوشیاری رهبری رهبر معظم انقلاب و هوشیاری نیروهای مسلح نقش بر آب شد.
وی ادامه داد: آل سعود و دشمنان ایران اسلامی در این اغتشاشات خیال کردند با ایجاد انقلاب مخملی می توانند رژیم را سرنگون کنند که با هوشیاری رهبر و بیداری مردم توطئه آنان خنثی و برخی جنایتکاران به دار مجازات آویخته شدند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک فرد که سال‌ها به ملت ایران خیانت کرده بود نیز به دار مجازات آویخته شد که اعدام این جاسوس درس‌های بزرگی برای ملت داشت و باید آگاه باشند که دشمنان چه دام‌هایی را برای آنان پهن کرده‌اند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: پارلمان اروپا سپاه پاسداران و شرکت‌های وابسته به این نهاد انقلابی را تحریم کرده در صورتی که باید به شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و تمامی سبزپوشان سپاه پاسداران که در برابر داعش ایستادگی کردند مدال افتخار نیز داده شود.
وی ادامه داد: اگر سپاه انقلاب اسلامی در برابر داعش ایستادگی نمی‌کرد هزاران نفر از مردم اروپا با پیوستن به داعش منشاء ترور و آدم کشی در کشورهای اروپایی می‌شدند.
امام جمعه اراک گفت: جمهوری اسلامی با پول خود و با اهدای شهدای بسیار از سپاه انقلاب اسلامی و ارتش در برابر داعش ایستادگی کرد و ملت عراق و سوریه را از دست تروریست‌ها آزاد کرد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: کشورهای اروپایی به جای اینکه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع کنند شهید سلیمانی و ابومهدی را مظلومانه به شهادت رساندند.
وی ادامه داد: تحریم‌ها همواره به نفع ملت ایران اسلامی بوده و با تحریم‌ها کمبودها مشخص می‌شود و باید جبران شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار