️رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: انجام عملیات برف‌روبی معابر، پاک‌سازی وسایل بازی بوستان‌ها و برف‌تکانی درختان و فضای سبز اراک توسط عوامل اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 16 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،احمد حسنی افزود: ۴۲۲ نفر از نیروهای سازمان با سه دستگاه خاور، یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل بکهو اقدام به نمک‌پاشی و برف‌روبی شهر صنعتی اراک، پل شهید کاوه نبیری و خیابان جهان‌پناه کردند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک یادآورشد: از آنجا که درختان پیش از فصل سرما هرس شده بودند و شاخه‌های آفت‌زده جداسازی شده بود، هیچ‌گونه آسیبی به شاخ و برگ درختان در زمان بارش‌های زمستانی وارد نشد.
حسنی تاکید کرد: طی بازدیدهای میدانی که داشتیم هیچ‌گونه آسیبی به فضای سبز و درختان وارد نشده بود، با این وجود چنانچه شهروندان در هر نقطه از شهر شاهد مشکلی در این زمینه بودند، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ موارد را اطلاع دهند تا نیروها به محل اعزام شوند و مشکل را رفع کنند.
وی با اشاره به دیگر اقدامات سازمان در سطح شهر، گفت: سه نقاشی دیواری بزرگ در حال اجرا است که به‌طور موقت در روزهای برفی متوقف شده و به محض بهبود وضعیت هوا از سر گرفته خواهد شد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک افزود: روشنایی جنگل مهرگان و پل بسیج نیز به‌طور کامل محقق شده است و به محض کاهش برودت هوا این دو پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار