رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک از اعطای سند به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی این شهر خبرداد و گفت: این مهم براساس ضوابط بند«ک» تبصره(۱۱) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، مشروط به اینکه اراضی قبل از اول فروردین‌ماه سال ۹۴ تصرف و در آن بنا ایجاد و یا در حال بهره‌برداری باشد انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ 14 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،پیمان عین‌القضاتی افزود: بررسی مشکلات بازآفرینی شهری در محلات کم‌برخوردار با رویکرد کوی سجادیه( باغ خلج) و کوی امام علی (ع) (فوتبال) جزو مناطق هدف قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: در نشست‌های گذشته، در استانداری مرکزی و شورای اسلامی شهر، موضوعات قابل توجهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این مهم از نظر شورای ششم قابل اجرا است.
رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار داشت: این قانون، بزرگترین امتیازی است که به بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از سوی دولت واگذار می‌شود و شهروندان این مناطق می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی تقاضای خود را به صورت مکتوب ارایه کنند.
عین‌القضاتی گفت: این تعامل و همکاری دولت، تنها تا پایان اسفندماه سال جاری وجود دارد، بنابراین انتظار است همشهریان ساکن در این مناطق، برای تشکیل پرونده و دریافت سند در اسرع وقت اقدام کنند.
وی عنوان کرد: صدور سند برای املاک سکونتگاه‌های غیررسمی امکان خدمت‌رسانی و یا تعریف و اجرای طرح‌های بزرگ را بیشتر و در نهایت زمینه توسعه این مناطق را فراهم می‌کند.
رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک خاطرنشان کرد: شورای اسلامی ششم، رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومان و حاشیه‌نشینان را در اولویت اقدامات قرار داده و با جدیت پیگیر مطالبه به‌حق ، این قشر از جامعه است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار