نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: الگوگیری بانوان ایران اسلامی از سیره اهل بیت(ع) به خصوص حضرت زهرا(س) باعث خنثی شدن هجمه‌های فرهنگی دشمن می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ 13 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن ضرورت پرداختن به زندگی ائمه اطهار (ع) و الگوگیری از این بزرگواران را صد چندان می‌کند، چرا که تنها از این طریق است که می‌توان با این حربه دشمن مقابله کرد و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرد.
امام جمعه اراک گفت: رهبر معظم انقلاب ستون وحدت ملت ایران و عامل اقتدار نظام اسلامی است.
وی یادآورشد: ایران اسلامی به برکت روشنگری و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوج اقتدار، قدرت و عزت است.
وی در ادامه سخنان خود توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به حریم مرجعیت و ولایت ،اظهار داشت: ملت ایران پاسداری از حریم ولایت، حفظ وحدت و یکپارچگی ملی و صیانت از آرمان های امام راحل را وظیفه خود می‌داند و تحت هیچ شرایطی از مسیر انقلاب اسلامی خارج نمی‌شود.
امام جمعه اراک بیان کرد: غربی‌ها به دنبال گاو شیرده و غارت منابع هستند و می‌خواهند استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران را بگیرند و این را بدانند این ملت آزاده تحت تاثیر گرگ‌های آدم خوار قرار نمی‌گیرد.
آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: ولایت فقیه و وحدت ملی از شاخص‌های اصلی در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و دشمنان نظام برای تضعیف ایران اسلامی این مؤلفه ها را نشانه گرفته‌اند، بنابراین صیانت از جایگاه ولایت و وحدت ملی باید سرلوحه امور آحاد ملت قرار گیرد.
وی در ادامه سخنان خود الگوگیری بانوان از حضرت زهرا(س) را موجب تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و گفت: حضرت زهرا (س) الگوی کامل یک انسان است که باید مسئولان فرهنگی و تبلیغی کشور در معرفی ابعاد شخصیتی این بزرگوار به مردم به ویژه نسل جوان بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروزه دشمنان با تضعیف ارزش‌های دینی در جامعه به دنبال انحراف نسل جوان و اهداف شوم خود هستند که تقویت بصیرت و تبیین فرهنگ اهل بیت(ع) می‌تواند توطئه‌های آنان را خنثی کند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: شاخص‌ترین الگو برای بانوان حضرت زهرا(س) است و نگاه فاطمی باید در همه بخش‌های جامعه و نظام اسلامی جاری و نهادینه شود و ملت ایران با تاسی به فرهنگ فاطمی می‌تواند قله‌های بلند پیشرفت و سعادت را طی کند.
امام جمعه اراک با اشاره به آغاز هفته فرهنگی خمین از امروز، بیان کرد: تشریح و تبیین ابعاد شخصیتی و علمی امام راحل باید محور و رویکرد اصلی برنامه‌های این رویداد فرهنگی باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر طاغوتیان و زورگویان جهان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد و اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و لازم این مهم برای نسل جوان تبیین شود.
وی بیان کرد: امام خمینی(ره) دانشگاه اهل بیت(ع) را با تشکیل انقلاب اسلامی را اندازی کرد و شخصیت بزرگ و نورانی حضرت امام(ره) در پرتو نورافشانی حضرت محمد مصطفی(ص) شکل گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار