نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی باعث شده که دشمنان هر روز توطئه‌های جدیدی بر علیه ایران طراحی کنند و در چنین شرایطی می‌طلبد آحاد مردم و مسئولان نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ 11 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: رونق و جهش تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است و تمام ظرفیت‌ها و منابع کشور باید برای تحقق این مهم بکار گرفته شود.
وی یادآورشد:ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی در نقاط مختلف کشور و استان مرکزی به‌عنوان قطب چهارم صنعت کشور وجود دارد که باید با به روزرسانی عوامل تولید و بهره‌گیری از فناوری روز دنیا در مسیر تقویت تولید و تصاحب بازارهای جهانی گام برداشت.
وی ادامه داد: مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان باید فعال‌تر از گذشته باشند و با مطالعات کاربردی، خوراک تولیدی واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی را تامین کنند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل موهبتی بود که نصیب ملت ایران شد، بیان کرد: آحاد مردم و مسئولان باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانند و در جهت تحقق اهداف آن تلاش کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: اگر چه کمبودها و مشکلاتی در کشور وجود دارد اما این نباید باعث شود که برخی افراد، ارزش‌ها و ارکان والای نظام اسلامی را زیر سوال ببرند و آب در آسیاب دشمن بریزند، بلکه همه باید دست در دست یکدیگر برای حل مشکلات تلاش کنند.
وی به مقابله با فساد سیستمی در کشور تاکید کرد و گفت: مبارزه با فساد اداری و مالی و اجرای عدالت اجتماعی مهمترین تکلیف حلقه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان است که می‌تواند نشاط و تحرک اقتصادی و اجتماعی را رقم بزند.
امام جمعه اراک اضافه کرد: جمهوری اسلامی با جانفشانی بیش از ۲۳۰ هزار شهید در دفاع مقدس و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور، امروز به یک قدرت مطلق در منطقه و جهان تبدیل شده است و به‌همین دلیل بار مسئولیت در این نظام بسیار سنگین است و مدیران باید از تمام ظرفیت خود برای حفظ نظام اسلامی و تقویت قوای اقتصادی کشور و معیشتی مردم تلاش کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی به جایگاه ویژه زن در اسلام اشاره کرد و افزود: زنان در جهان غرب به عنوان کالای جنسی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند اما در کشور ما به برکت آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) به عنوان نیروهای کارآمد فکری در صحنه کار و اجتماع حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار