رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: از ۹۹ اتوبوس جدید خریداری شده، ۱۱ اتوبوس طی دو روز گذشته وارد شهر اراک شده که بزودی به ناوگان اتوبوسرانی شهر اراک ملحق می شوند.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ 10 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد حسین ساده وند افزود: در دوره جدید فعالیت مدیریت شهری اراک توجه زیادی به مبحث ناوگان حمل و نقل عمومی اراک به ویژه اتوبوسرانی شده به نحوی که با پیگیری های شهردار اراک و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر، ۹۹ دستگاه اتوبوس و میدل باس جدید خریداری شده که از مهر ماه سال جاری تاکنون ۴۷ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی اراک شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک یکی از بیشترین درخواست های شهروندان از مدیریت شهری بوده که با مدیریت انجام شده این خواسته محقق شده است یادآورشد: از ۹۹ دستگاه اتوبوس خریداری شده، ۵۲ دستگاه اتوبوس باقی مانده که مرحله به مرحله وارد شهر اراک و به ناوگان اتوبوسرانی ملحق خواهند شد.
ساده وند افزود: در حال حاضر ۹۰ درصد از ناوگان اتوبوسرانی شهر اراک نوسازی شده و تا ابتدای سال ۱۴۰۲ نیز این ناوگان به صورت کامل نوسازی و اتوبوس‌های فرسوده به طور کامل از چرخه فعالیت خارج خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار