نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی: اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی و سیاسی مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان است.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ 07 January 2023

دولت فرانسه مسئول عواقب اهانت بی‌شرمانه علیه مرجعیت است/ این اقدام مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب است


نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی و سیاسی مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان است.

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی گفت: این اقدام مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب است.
وی با بیان این که اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدودر توهین به مرجعیت و بزرگان دین، بار دیگر دوستداران انقلاب و ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و استان مرکزی را خشمگین ساخت، افزود: بدون شک این اقدام شنیع که در اتاق‌های فکر رسانه‌های غربی و برای ضربه زدن به باور‌ها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام و اهل بیت (ع) طراحی شده است، نشان از سقوط شدید فکری، اعتقادی و انحطاط اخلاقی غرب دارد.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده و کینه دشمنان این انقلاب شکوهمند ریشه در این اقتدار و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دارد.
در ادامه این بیانیه آمده است: بدون شک دولت فرانسه مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه علیه مرجعیت است و مقامات این کشور باید در پیشگاه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و یکایک مسلمانان و آزادیخواهان جهان پاسخگو باشند و ملت ایران این اقدام شنیع نشریه هتاک فرانسوی بر علیه ارزش‌ها و ارکان نظام اسلامی را به شدت محکوم می‌کند و از مجامع بین‌المللی خواستار رسیدگی به این مسئله و برخورد قاطع با عوامل این اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار