نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سیاست‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب باید برای پیشرفت و توسعه کشور عملیاتی شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 30 December 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:مسئولان باید نقد و صدای مردم را بشنوند و در راستای تحقق مطالبات آنها گام‌های بلند بردارند.
وی یادآورشد : آشوب و اغتشاش توسط دشمنان در کشور اتفاق می افتد ولی مسئولان باید اعتراض‌ها و نقدهای سازنده مردم را بشنوند و در راستای توسعه کشور تلاش کنند.
وی ادامه داد: بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کشور با همت‌های بلند، برنامه‌ریزی‌های حکیمانه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی قابل حل است و انتظار می‌رود مسئولان نسبت به این مسئله مهم توجه ویژه داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رهبر معظم انقلاب در مدت ۱۰ سال گذشته در خصوص رشد تولید ملی، بهره‌وری، صرفه‌جویی، سرمایه‌گذاری، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد تاکیدهای فراوانی داشته‌اند و مردم نیز انتظار دارند یک نظام مالی حکیمانه در کشور اجرا شود.
آیت الله دری نجف آبادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و روز ۹ دی گفت: مردم ایران اسلامی و استان مرکزی در این روز برگ زرین دیگری در تاریخ کشور به یادگار گذاشتند و وفاداری خود را به اسلام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب نشان دادند.
امام جمعه اراک با تقدیر از حضور مردم در آیین گرامیداشت 9 دی گفت: امید است این حضور مقدمه ای برای حضور پرشور و یکپارچه ملت ایران اسلامی در دهه مبارک فجر باشد و مردم یکبار دیگر به دشمنان نشان دهند که پای انقلاب و شهدا ایستاده اند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران ۳۰۰ هزار شهید در راه اسلام و انقلاب اهدا کرده‌ و با تمام قدرت پای ارزش‌های خود ایستاده و دشمنان نمی‌توانند با توطئه‌پراکنی این ملت را از انقلاب نا امید و یا از مسیر امام راحل و مقام معظم رهبری جدا کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک تاکید کرد: برنامه هفتم توسعه در حدود ۳۰ محور توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده و نیاز است بودجه سال ۱۴۰۲ کشور بر اساس این برنامه تصویب شود و در غیر این صورت برنامه قبلی باید تمدید شود.
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به فعالیت ۲۷ فاز تولید گاز در جنوب کشور افزود: این اقدام شایسته ۲۰ تا ۲۵ میلیون متر مکعب گاز به ظرفیت کشور اضافه کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت سالروز حضرت مسیح تاکید کرد: امید است رفتار و فکر مسیحی در بین مسیحیان جهان حکم فرما شود و از انجام برخی رفتارها غلط جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار