مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: بیش از ۲۰ عنوان برنامه متنوع ویژه هفته ملی کودک در فاصله روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهرماه سال جاری تدارک شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ 06 October 2022

به گزارش تابناک مرکزی جهانبخش قنبری ؛روز پنجشنبه به مناسبت هفته کودک افزود: برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه جاری برگزار می‌شود.  

وی ادامه داد: برنامه‌های "یک روز شهر در اختیار کودکان"، برگزاری پارلمان کودک با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک، همایش دوچرخه سواری، همایش پسران نوجوان، گلباران قبور شهدای کودک و تریبون کودک با همکاری صدا و سیما از مهمترین برنامه‌های هفته کودک استان مرکزی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی اظهار داشت: ارایه خدمات به کودکان شبه خانواده با همکاری بهزیستی، جانمایی پارک و نام گذاری یک خیابان به نام کودک با همکاری شورای اسلامی و شهرداری اراک از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته کودک این استان است.

قنبری اظهار داشت: همچنین در هفته کودک استان مرکزی دیوارنویسی و دیوارنگاری، انجمن قصه گویی، اختتامیه جشنواره قصه گویی استانی، بازدید رایگان کودکان از موزه های استان، راه افتادن قطار صلح و دوستی با همکاری راه آهن اراک، توانمندسازی والدین، آشنایی کودکان با حوادث و سوانح برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و خواسته‌های کودکان از مهمترین اهداف برنامه های هفته کودک است که در این مسیر همگرایی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در ارتقای کمی و کیفی خدمات به کودکان برنامه‌ریزی شده است.

۵۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثابت، سیار و پستی در استان مرکزی فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار