مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی از برگزاری همزمان دو نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان سیستم های سرمایشی و گرمایشی و صنایع وابسته و اولین نمایشگاه تخصصی رستوران ، کافی شاپ و فست فود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ 02 October 2022

به گزارش تابناک مرکزی ؛مرتضی اسلامی زاده اظهار کرد: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان سیستم های سرمایشی و گرمایشی و صنایع وابسته با حضور بیش از 40 شرکت فعال و معتبر از سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: مشارکت کنندگان در این رویداد شامل شرکت های مرتبط با حوزه ساختمان، درب و یراق آلات، شیرآلات بهداشتی، آسانسور، سازه بتنی، لوله و اتصالات، خانه هوشمند، تاسیسات، تهویه مطبوع و ... و نمایندگی های شرکت های داخلی و خارجی مرتبط هستند که در محل سالن پارس نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی به وسعت پنج هزار مترمربع گرد هم می آیند تا آخرین دستاوردها و فنآوری های خود را به نمایش بگذارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی تصریح کرد: این نمایشگاه از دوازدهم لغایت پانزدهم مهرماه سال جاری ساعت 15 الی 21 پذیرای متخصصین، علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

اسلامی زاده بیان کرد: همچنین همزمان با این رویداد اولین نمایشگاه تخصصی رستوران، کافی شاپ و فست فود با حضور غرفه های تهیه غذا، تجهیزات و ماشین آلات رستورانی، فودکورت، کافی شاپ ها و رستوران های مطرح استان در سالن پردیس محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان مرکزی و در فضایی به وسعت دو هزار مربع با حضور بیش از 25 شرکت کننده برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد نیز از سه شنبه دوازدهم تا جمعه پانزدهم مهرماه ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است‌.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار