فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از پلمب و کشف ۱۰ هزار و ۸۰۰‌ عدد پودر لباس شويي قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال از انباری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ 19 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "عابدين ملکي پويا" افزود: با ادامه يافتن طرح هاي مبارزه با قاچاق كالا و آغاز مرحله اي جديد از برخورد پليس با مخلان اقتصادي، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان کميجان از دپوی مقادیری، پودر لباس شويي قاچاق از سوی افرادی سودجو، در انباري در يكي از مناطق این شهرستان با خبر شدند.
وی یادآورشد: در بازرسی مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان کميجان، از اين انبار ۱۰ هزار و ۸۰۰ عدد پودر لباس شويي قاچاق کشف و انبار مذکور نیز به دستور مقام قضائی پلمب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان با اشاره به تعیین ۲ میلیاردی ارزش کالاهای کشف شده در ارزيابي کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی اظهار داشت:‌ ۲ نفر از متصديان انبار دپوی پودرهای لباس شويي قاچاق در اين عمليات دستگير و پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانوني، به دستگاه قضائي معرفي شدند.
سرهنگ ملکی پویا با هشدار به واحدهاي تجاري که با ارائه اجناس قاچاق در روند فروش اقلام توليد داخل اخلال وارد مي کنند از شهروندان خواست که در صورت اطلاع از وجود هر نوع اموال قاچاق، موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰‌ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار