روزانه بیش از پنج هزار وعده غذای گرم از سوی موکب‌های استان مرکزی در مهران بین زائران اربعین توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ 14 September 2022

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دبیر ستاد اربعین استانداری مرکزی گفت: ۲ موکب استان مرکزی یکی در پایانه برکت و دیگری در نقطه صفر مرزی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.
"مهدی پزشک‌نیا" با بیان اینکه تعداد قابل توجهی آب معدنی در ۲ موکب میان زائران حسینی توزیع می شود افزود: همچنین از آغاز فعالیت‌ موکب‌های استان مرکزی تا کنون بیش از ۱۵۰ هزار بسته جیره خشک بین زائران حسینی توزیع شده است.
پزشک نیا گفت: در داخل استان نیز تمام موکب ها فعال و تمام دستگاه‌های اجرایی، برای بازگشت زائران آمادگی دارند.
او افزود: در پایانه برکت و نقطه صفر مرزی اتوبوس به مقدار نیاز موجود است و اکنون ۱۲ دستگاه اتوبوس از شهرداری اراک، ۱۱ دستگاه اتوبوس از ساوه و شب گذشته نیز هشت دستگاه اتوبوس دیگر از شهرداری اراک به منظور جابجایی و بازگشت زائران حسینی وارد شهر مهران شده است.
دبیر ستاد اربعین استانداری مرکزی با بیان اینکه ۷۳ نیروی پاکبان از نقاط مختلف استان مرکزی به مهران اعزام شده‌اندبیان کرد: یک خودروی اطفای حریق و یک دستگاه پرس زباله نیز که از این استان به مهران ارسال شده است.
دبیر ستاد اربعین استانداری مرکزی بیان کرد: یک آشپزخانه نیز با همکاری استانداری مرکزی در یکی از مدارس شهر مهران ایجاد شده و اعضای هیان ثارالله اراک و پرسنل استانداری برای زائران حسینی غذای گرم طبخ می کنند.
پزشک‌نیا از تعامل و هم افزایی موکب داران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، عوامل راهداری و شهرداری و رسانه ها تقدیر کرد و افزود: امسال در حوزه های مختلف از جمله در حوزه زیرساختی اقدامات چشمگیری از سوی استان مرکزی در مهران انجام شد.
وی بهسازی چاده دهلران - مهران و لایروبی و لجن برداری رودخانه مهران به میزان بیش از ۱۲ هزار مترمکعب را از مهمترین اقدامات زیرساختی استان مرکزی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان ایلام در مهران عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار