نماینده مردم تفرش ، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بیمه سلامت باید تمامی توان و تلاش خود را بکار گیرد تا هیچ فردی در جامعه بدون بیمه باقی نماند.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ 14 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،ولی الله بیاتی در دیدار بامدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی افزود : سازمان بیمه سلامت ایران خدمات بسیار خوبی در این سالیان اخیر بخصوص در یک سال اخیر به مردم ارائه کرده است که قابل تقدیر و ستودنی است.
وی یادآورشد: اجرای طرح پوشش بیمه سلامت همگانی بصورت رایگان یکی از مطالبات به حق قشر آسیب پذیر جامعه بود که محق شد.
وی افزود: پوشش ۶۷ هزار نفری از افراد فاقد بیمه در سطح استان رقم بالای است که امید می رود در استان شاهد این باشیم که هیچ کس بدون بیمه نباشد.
بیاتی اضافه کرد: امروزه  علاوه  بر مشکلات معیشتی تامین  هزینه ای بالای درمانی برای قشر آسیب پذیر جامعه سخت شده است به همین دلیل باید همه افراد بیمه شوند تا دغدغه هزینه های درمانی خود و خانواده را نداشته باشند.
نماینده مردم تفرش ،آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی  یادآور شد: تلاش نمایندگان در مجلس بر این است تا بتوانند با وضع قوانین و اصلاح برخی قوانین در مجلس دغدغه های مردم  در زمینه درمانی کمتر شود.
مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی هم ضمن قدر دانی از زحمات نمایندگان استان که همیشه دغدغه برطرف کردن مشکلات مردم و حوزه انتخابیه خود را دارند گفت : تلاش ما در سازمان بیمه سلامت نیز بر این است که مردم در زمینه درمانی کمترین مشکلات را داشته باشند.
محمد رضا جیریایی افزود: سازمان بیمه سلامت بعد از گذشت سالیان سال توانسته است مطالبات موسسات طرف قرارداد استان که خط مقدم ارائه درمانی به بیمه شدگان می باشند را پرداخت کند و این مهم باعث ایجاد انگیزه مضاعف  در ارائه خدمت توسط موسسات به بیمه شدگان شده است.
جیریایی تاکید کرد:اجرای طرح پرداخت هزینه های درمانی زوجین نابارور یکی دیگر از مطالبات به حق مردم بود که از آذر ما سال گذشته این مهم عملیاتی شد که تا کنون ۲۰۸۵ نفر از زوجین نابارور  با ارائه مدارک و مستندات لازم در خصوص ناباروی به این اداره کل و شرکای کاری  بیمه سلامت استان مراجعه داشته اند و هزینه های درمانی انها که رقمی معادل ۹ میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال می باشد  توسط این اداره کل پرداخت شده است. جیریایی با اشاره به اجرای موفق نسخه نویسی الکترونیکی و حذف ارز ترجیحی گفت: ساختمان شهرستان آشتیان اجاره ای است،
تمامی اقدامات در راستای ساخت ساختمانی در شان مردم تفرش و بیمه شدگان این سازمان  در دستورکار این اداره کل در یک سال اخیر قرار گرفت که زمین مربوطه  با مساحت ۶۰۰ متر مربع با هماهنگی های لازم سازمان و  در سطح شهرستان مذکور  مشخص و فرایند اخد مجوز های لازم طی و گرفته شد و امیدمی رود در مدت زمان کوتاهی اعتبارات لازم برای ساخت ملک مذکور توسط سازمان تامین و کلنگ ساخت ساختمان اداری شهرستان تفرش زده شود و مشکل ساختمان اداری این شهرستان نیز  مرتفع شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار