در پایان هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم در هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، برابر فولاد یزد به برتری دست یافت
کد خبر: ۱۰۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱ 05 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، تیم‌های آلومینیوم اراک و فوتبال فولاد یزد عصر امروز و از مسابقات هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری یزد برابر هم قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک با ترکیب سید مهدی اسلامی، محمد آشتیانی، میرمهدی قریشی، محمد شاه محمدی، وحید نعمتی، رضا کاردوست، عباس یحیی بیگی، میثم آقایی، رضا اعتمادی، رضا سلیمانی و روح اله عرب، در غیاب سه یار اصلی خود، ابوالفضل قربانی، مرتضی محفوظی و عماد میرجوان که به علت محرومیت و مصدومیت این دیدار را از دست دادند، پای در زمین مسابقه گذاشت.

صادق گشنی، حسین احمدلو و میلاد رخشان نیز در این مسابقه سه یار تعویضی آلومینیوم اراک بودند که به ترتیب جایگزین محمد شاه محمدی، رضا کاردوست و رضا اعتمادی شدند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در هفته هشتم در غیاب سرمربی خود مقابل خیبر خرم آباد شکست خورده بود، در بازی با تیم فولاد، غلامرضا دلگرم را کنار خود می دید

در طرف مقابل فولاد یزد که این فصل مسابقات را با برد شروع کرد در ادامه روند نامناسبی را پیش گرفت و شکست‌های پشت سرهمی را تجربه ‌کرد تا در رتبه های پایین جدول رده بندی قرار گیرد

در اکثر دقایق این دیدار توپ در میانه میدان بود و بازیکنان دو تیم چندان میل به ایجاد موقعیت خطرناک بر روی دروازه حریف خود نداشتند.

در دقیقه ۷۱ این میرمهدی قریشی مدافع آلومینیوم اراک بود که با جایگیری مناسب روی کرنر ارسالی رضا اعتمادی از جناح چپ، توانست دروازه فولاد یزد را باز کند و شادی را به اردوی آلومینیوم بیاورد.

پس از این گل بازی رو به گرم شدن رفت و حملات بهتری از سوی بازیکنان دو تیم انجام شد اما هیچ یک از تیم‌ها در ادامه این دیدار موفق به گلزنی نشدند و نتیجه دیدار یک بر صفر به سود نماینده استان مرکزی پایان یافت.

در سایر دیدارهای این هفته خونه به خونه، فجر سپاسی، پیکان، نفت آبادان و مس کرمان به ترتیب مقابل میهمانان خود آلومینیوم هرمزگان، نفت مسجد سلیمان، گل گهر سیرجان، خیبر لرستان و ماشین سازی تبریز با یک گل پیروز شدند و پارسه تهران نیز در خانه شهرداری اردبیل با همین نتیجه پیروز شد، پاس همدان با حساب سه بر یک از سد مس رفسنجان گذشت، داماش گیلان و نساجی مازندران به تساوی یک بر یک رسیدند و ایرانجوان بوشهر و صنایع گیتی پسند اصفهان نیز با همین نتیجه به کار خود خاتمه دادند.

در پایان هفته نهم آلومینیوم اراک به لطف پیروزی در دیدار امروز، با ۱۱ امتیاز در جایگاه نهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفت.

آلومینیوم می بایست هفته آینده دوشنبه در اراک به مصاف گیتی پسند اصفهان برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار