استاندار مرکزی گفت:در هفته دولت ۸۹ طرح اقتصادی و عمرانی با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ 29 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در جریان بهره برداری از خط تولید یک شرکت داروسازی افزود: این واحد به عنوان نخستین واحد تولیدکننده اسپری‌های تنفسی پودر استنشاقی ایران در منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.
مدیر عامل این واحد دارویی گفت: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیون یورو و با خطوطی پیشرفته و تمام اتوماتیک از ابتدای تولید تا بسته بندی نهایی و بر اساس ضوابط Eu GMP و ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر با تولید انواع دارو و مکمل‌های دارویی و نیز به عنوان نخستین تولیدکننده اسپری‌های تنفسی پودر استنشاقی در ایران به بهره برداری رسید.
عاشوری افزود: این کارخانه داروسازی با انتقال تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید تحت لیسانس دارو و مکمل‌های دارویی با کیفیت رقابتی با اروپا و امریکا، در کشور می‌کند.
در ادامه استاندار مرکزی با حضور در شرکت فن آوران ارتباطات و اطلاعات نیتا در منطقه ویژه شهر صنعتی کاوه که با سرمایه گذاری بالغ بر ۳ میلیون دلار و اشتغال به کار ۶۰ نفر در حوزه تولیدات تجهیزات الکترونیکی تلفن همراه فعالیت خود را آغاز کرده است به بهره برداری رساند.
بازدید و شروع به خدمت کلانتری ۱۳ علوی واقع در شهرک علوی ساوه، دیدار با خانواده معظم شهید محمد معین نعمتی در شهر غرق آباد و افتتاح شرکت پترو مهام در شهر صنعتی نوبران تولید کننده مواد اولیه ظروف یکبار مصرف و بسته بندی با ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به ساوه بود.
گفتنی‌ست با افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در شهرستان ساوه، ظرفیت اشتغال ۱۵۴۵ نفر ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار