شهردار اراک گفت:روند عملیات اجرايي تقاطع غيرهمسطح میدان امام حسین(ع) به عنوان یکی از پروژه های شاخص اين شهرداری، مطلوب است و البته در تلاش هستیم که با استفاده حداکثری از زمان، این پروژه را در موعد مقرر به بهره برداری برسانیم.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ 16 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا کریمی با اشاره به پیشرفت ۳۲/۵۳درصدی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) تاکید کرد:اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی به نفع مردم و شهرداری است چرا که با توجه به افزایش قیمت‌ها هرچه زودتر بتوانیم پروژه‌های عمرانی شهر را به بهره‌برداری برسانیم و در اختیار شهروندان قرار دهیم، علاوه بر اینکه احداث آن‌ها ارزان‌تر تمام می‌شود، به نفع مردم نیز خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه رفع معارضین پروژه میدان امام حسین(ع) با همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با روند خوبی در حال انجام است، افزود: برداشت آسفالت، خاکبرداری عرشه شرقی و غربی، کاتر زنی، حفاری مکانیزه شمع ها، کیج گذاری، بتن ریزی شمع ها، چیدمان نیوجرسی و رفع معارضین برق از جمله اقدامات صورت گرفته در پروژه مذکور ، طی هفته جاری می باشد.
شهردار اراک اضافه‌کرد: تکمیل پروژه‌های شاخص عمرانی شهر از گذشته تا به امروز در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد. در این راستا همچنان بر تکمیل سریع‌تر پروژه های تقاطع غیرهمسطح، تمرکز کرده‌ایم زیرا معتقدیم تکمیل و سامان‌دهی این پروژه‌ها به حمل‌ونقل روان و توسعه عمرانی شهر کمک می‌کند.
کریمی تأکید کرد: همت جمعی مدیریت شهری اراک بر انجام پیوسته پروژه‌ها و فعال‌بودن پروژه‌های عمرانی شهری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار