هفدهمین جشنواره تعاون‌های برترمرکزی در دو مرحله استانی و ملی در هفته تعاون (از هفتم شهریور سال جاری تا ۱۳ شهریور) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ 15 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از راهیابی ۱۲ تعاونی استان مرکزی به بخش استانی و ملی هفدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر خبر داد.
جمشید امیدی افزود: انتشار فراخوان ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر سال جاری از ابتدای خردادماه آغاز شده است و ۱۲۴ تعاونی در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ثبت نام کردند.
وی یادآورشد: از این تعداد، ۱۱ تعاونی موفق به کسب امتیازات استانی شدند و یک تعاونی هم امتیازات لازم برای حضور در بخش ملی رقابت های تعاونی های برتر را به دست آورد.
امیدی اضافه کرد: پس از پایان ثبت نام، بررسی تخصصی از ثبت نام شدگان در این جشنواره توسط کارشناسان استان و وزارت متبوع انجام شد و بازدیدهای میدانی از این شرکت‌های تعاونی صورت گرفت و در نهایت، برترین‌های حوزه تعاون در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر، تجلیل می شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی، برگزاری این جشنواره را در ۲ مرحله استانی و ملی اعلام کرد و اضافه کرد: هفدهمین جشنواره تعاون‌های برترمرکزی در هفته تعاون (از هفتم شهریور سال جاری تا ۱۳ شهریور) برگزار می‌شود.
رییس کمیته بزرگداشت هفته تعاون، گرایش های این دوره از جشنواره را دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف و حمل و نقل دریایی برشمرد و گفت: تامین نیاز مصرف کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی از دیگر رشته های این جشنواره است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: توجه به ترویج فرهنگ کار جمعی و تعاون منجر به تولید و ایجاد شغل و توسعه اقتصادی می شود که در این راستا هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر به صورت استانی و کشوری برگزار می شود.
امیدی افزود: جشنواره تعاونی های برتر، هر ساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی های بخش تعاون به جامعه، تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی برای بهره گیری از سایر تعاونگران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار