رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات از دستگیری فروشنده مجسمه‌های تقلبی به جای اجناس عتیقه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵ 13 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی لعل بار گفت: روز گذشته شخصی در هنگام خرید و فروش مجسمه‌های تاریخی جعلی با همکاری عوامل کلانتری ۱۳ شهر نیم‌ور دستگیر شد.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات با بیان اینکه با ارسال اشیاء عتیقه کشف‌شده به اداره کل‌میراث‌فرهنگی استان و کارشناسی انجام‌شده مشخص شد که مجسمه تقلبی است افزود: متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و اعلام کرد که قصد فروش اشیا عتیقه را داشته است.
لعل‌بار ضمن تشکر از درایت و همکاری بسیار خوب کلانتری شهر نیم ور در مبارزه با قاچاقچیان میراث فرهنگی گفت: پرونده این متهم تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، تاکیدکرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران میراث‌فرهنگی، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن
۳۳۲۵۸۰۴۱ اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار