فرمانده انتظامي شهرستان خنداب از شناسایی و دستگيري ۲۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعي در این شهرستان در يك عمليات مشترك خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲ 13 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"محمد رضایی" در اين باره گفت: درپی وقوع نزاع دسته جمعی در شهرستان ملایر استان همدان و متواری شدن این افراد به طرف استان مرکزی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه مسیر تردد افراد متواری، مشخص شد متهمان به یکی از روستاهای اطراف شهرستان خنداب مراجعه کرده اند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: با حضور تيم هاي گشت انتظامي شهرستان خنداب و با همکاري فرماندهي انتظامي شهرستان ملاير در محل مشخص شد كه چند نفر از عاملان نزاع و درگیری در اين روستا مخفی شده اند كه با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از تعدادی منازل مشکوک ۲۵نفر از عاملان نزاع و درگیری دستگیر شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان خنداب با اشاره به کشف ۲۰ دستگاه موتور سيکلت،۱۲ دستگاه انواع خودرو ،۲قبضه سلاح شکاري غير مجاز ، ۱ قبضه سلاح جنگي و تعداد قابل توجهي سلاح سرد بکارگرفته شده در درگيري افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
سرهنگ رضایی با تأکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با اراذل و اوباش افزود: مخلان نظم و امنيت و آرامش شهروندان بدانند كه بی تردید پليس به پشتوانه همكاري آگاهانه شهروندان و حمايت دستگاه قضائي با قاطعيت و جديت تمام با قانون شکنان برخورد خواهد كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار