نماینده ولی در استان مرکزی گفت: اصحاب رسانه وظیفه‌ سنگین و دشواری در راستای افشاگری توطئه‌های دشمنان بر دوش دارند که باید به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ 12 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهمی در راهبری افکار عمومی و امیدآفرینی در جامعه برعهده دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآورشد: ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به این قشر تبریک گفته و برای آنان در عرصه اطلاع رسانی آرزوی موفقیت داریم.
امام جمعه اراک اظهار داشت: طالبان در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ با حمله به سفارت ایران در مزارشریف افغانستان ۹ نفر از جمله یک خبرنگار را به شهادت رساند.
وی افزود:وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه نقشی ارزشمند و بی بدیل دارد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: اکنون نیز در حساس‌ترین برهه از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه، سعی در تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران دارند.
وی اضافه کرد: ایران با همکاری روسیه ماهواره خیام را به ۵۰۰کیلومتری فضا از پایگاه قزاقستان فرستاد که افتخاری بزرگ برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: همکاری و استفاده از تکنولوژی باید مورد توجه قرار گیرد و ما باید از فناوری کشورهایی که ۵۰ سال از ما جلوتر هستند استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: ما تا آخر از فلسطین و قدس شریف حمایت می‌کنیم و برادران جبهه لبنان و غزه را تنها نمی گذاریم .
امام جمعه اراک گفت: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و جبهه مقاومت از یادگاران امام راحل و شهید سلیمانی است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به روز آزادگان نیز گفت: آزادگان در زندان های صدام شکنجه و رنج فراوان را متحمل شدند، آنان با خدا معامله کردند و برای مردم الگو هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار