معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در سازمان های دولتی مشکلی در زمینه تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 05 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز جمعه در بدو ورود به استان مرکزی در اراک، افزود: سازمان استخدامی کشور این مهم را دنبال کرده و در حال انجام آن است.
وی یادآورشد:تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در نهادهای دولتی برنامه اولویت دار این نهاد انقلابی است.
وی ادامه داد: مشکللاتی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران با نهادهای عمومی و غیردولتی است به خصوص وقتی موضوع به شرکت ها مرتبط می شود و در این خصوص قانون وجود دارد و پیگیری‌ها انجام می‌شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مراجع قضایی نیز مرجع رسیدگی به این مسئله مهم است و این نیروها می‌توانند با مراجعه به مقام قضایی حکم دریافت کنند.
قاضی زاده هاشمی گفت: درست نیست که این نیروها برای گرفتن حق خود با مشکلاتی مواجه شوند، این در حالی تست که اگر این حق به راحتی داده شود بین نیرو و سازمان همبستگی ایجاد می شود.
رییس بنیاد شهید و امورایثارگران اضافه کرد: شرکت در کنگره یادواره شهدا در روستای وفس ازجمله اهداف سفر به استان مرکزی است و این مهم فرصتی شد تا پیرامون مسائل و مشکلات مربوط به حوزه بنیادشهید و ایثارگران با مسئولین استانی گفت و گویی انجام شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با یاد آوری جاری شدن سیل در بخش هایی از کشور و استان مرکزی گفت : در این سفر بازدیدی از این مناطق نیز خواهیم داشت تا در صورت لزوم در هیات دولت مسائل مربوط به مناطق سیل زده استان را دنبال کنیم.
استاندار مرکزی هم گفت: مهمترین برنامه امروز،حضور در روستای وفس و شرکت در کنگره شهدای این روستا است و همچنین بازدیدی از روستای آهنگران و دیدار با خانواده شهدای این روستا که در حادثه سیلاب گذشته دچار خسارت شد، در دستور کار است.
فرزاد مخلص‌الائمه افزود:مسائل و مشکلات مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران نیز در این بازدید با معاون رئیس جمهور مرور خواهد شد تا در صورت امکان دستور رفع موانع صادر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار