استاندار مرکزی گفت: هم اکنون دشمنان تمام قد برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی وارد میدان شده‌اند و همه باید هوشیار باشند و مراقبت های ویژه را به کار گیرند.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ 03 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه به مناسبت ۱۲ مرداد و سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بازدید از این نهاد، افزود: دستگاه‌های مختلف باید با تشریح خدمات و دستاوردهای گسترده نظام اسلامی و دولت سیزدهم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گام برداند.
استاندار مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را جزو بنیان‌ها و نهادهای ارزشمند انقلاب و یادگار امام راحل دانست و گفت: صیانت از مواضع و ارزش‌های والای نظام اسلامی رسالت خطیر این نهاد انقلابی است.
وی یادآورشد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی ارزشمندی است که در نظام فرهنگی و هویتی کشور پس از انقلاب شکل گرفته و جایگاه ویژه‌ای دارد.
وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از متن انقلاب اسلامی و لایه های مختلف جامعه است به طوری که در برگزاری آیین های انقلابی و بزرگداشت‌های مختلف تاریخ این انقلاب شکوهمند نقش محوری و اساسی دارد و جایگاه ویژه این نهاد انقلابی باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود.
استاندار مرکزی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب ارائه کرده است، اظهار داشت: این نهاد انقلابی با برگزاری آیین‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی حلقه واسطه بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مخلص‌الائمه با تقدیر از حضور پرشور و گسترده ملت ایران به خصوص مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در آیین‌های ملی و مذهبی، بیان کرد: مردم این استان همواره و در مواقع لزوم حضور گسترده و پرشوری در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها داشته‌اند و در بزنگاه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند که این حمایت مردمی بزرگترین سرمایه نظام اسلامی محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: حضور آگاهانه مردم در مناسبت‌های ملی مانند راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن علاوه بر خنثی کردن تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام، نوعی حمایت از نظام و انقلاب و بیعت مجدد با امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و برقرار کننده پیوند بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مخلص الائمه ادامه داد: امام راحل فرمودند اگر اسلام در ایران سیلی بخورد، همه دنیا سیلی می‌خورد و همه باید در این راستا هوشیار باشند.
وی عنوان کرد: بحث امید آفرینی در جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است و نخستین توصیه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تاکید بر امید آفرینی در جامعه است و باید در راستای تحقق این مهم همه ظرفیت‌های موجود بکارگرفته شود.
استاندار مرکزی ایجاد نا امیدی را یک تیر خلاص به هر جامعه عنوان کرد و گفت: مجموعه دستگاه‌های تبلیغی کشور و استان در راستای امید آفرینی در جامعه باید تلاش کند و شورای هماهنگی در این راستا توفیقات خوبی کسب کرده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم در این نشست گفت: ۱۲ مردادماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات در سال ۱۳۵۹ با موافقت امام راحل است.
حجت‌الاسلام هادی خلیلی افزود: رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برقراری هماهنگی و نظارت بر اجرای هرچه بهتر آیین‌های ملی و مذهبی است و این شورا تاکنون توانسته به وظایف خود به خوبی عمل کند و شاهد این مهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون برنامه‌ها با ۲ رویکرد مهم افزایش تعامل و تقویت مشارکت‌ها در برنامه‌های مختلف از جمله جوانان و نهضت جهاد تبیین، دنبال شده که با توفیقات خوبی همراه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار