پیمان عین القضاتی در سال دوم فعالیت شورای ششم به عنوان رییس شورای شهر اراک انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ 01 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،‌ در انتخابات هیات رییسه سال دوم دوره ششم شورای شهر اراک، پیمان عین القضاتی برای سمت ریاست شورا اعلام آمادگی کرد و با ۶ رای از ۱۱ رای ماخوذه انتخاب شد.
برای جایگاه نایب رییسی هیات رییسه هم داوود قربانی اعلام کاندیداتوری کرد که ۶ رای موافق کسب کرد و ۵ رای نیز سفید اعلام شد.
علی اصغر غفاری برای جایگاه دبیری اعلام آمادگی کرد که با ۶ رای از ۱۱ رای ماخوذه به عنوان دبیر شورای شهر برای سال دوم انتخاب شد.
عباس خسروانی نیز با ۶ رای مثبت و ۵ رای سفید نیز به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شد.
برای جایگاه خزانه داری شورا نیز محمد عسگری اعلام کاندیداتوری کرد که با ۶ رای مثبت و ۵ رای سفید به عنوان خزانه دار شورا انتخاب شد.
در این جلسه حامد آجرلو برای ریاست کمیسیون املاک کاندیدا شد که با ۶ رای این جایگاه را به خود اختصاص داد.
در ادامه انتخابات سال دوم شورای ششم شهر اراک، عباس خسروانی با ۶ رای به عنوان رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی، محمد عسگری با ۶ رای نیز رییس کمیسیون خدمات شهری، علی اصغر غفاری با ۷ رای به عنوان رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی، داوود قربانی با ۶ رای به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و پیمان عین القضاتی نیز با ۶ رای به عنوان رییس کمیسیون نظارت انتخاب شدند.
در انتخابات شورای شهر برای سال دوم، تنها ۶ نفر از اعضا اسامی کاندیدای مورد نظر خود را به صندوق انداختند و به جز یک مورد، تمامی گزینه ها و کاندیداها با ۶ رای مثبت و ۵ رای سفید منتخب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار