معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اکنون اقداماتی توسط دستگاه‌های اجرایی استان در حال انجام است که انتقال این دستاوردها و اقدامات به احاد جامعه مغفول مانده است.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ 01 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، افزود:نیاز است با تقویت روابط عمومی ها زمینه انتقال این دستاوردها به جامعه فراهم شود.
وی یادآورشد: تشریح دستاوردهای دولت رسالت خطیر روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.
وی ادامه داد: هیات رئیسه روابط عمومی های استان مرکزی باید رصد لازم را به اقدامات روابط عمومی ها داشته باشد و تنها به برگزاری این نشست ها اکتفا نشود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: روابط عمومی دستگاه‌های این استان درون دستگاهی عمل نکنند و با توجه به اینکه با حجم گسترده‌ای از مخاطبان در ارتباط هستند در سایر حوزه‌ها نیز فعالیت داشته و اقدامات دولت را به جامعه منتقل کنند.
نظری آموزش به خبرگزاری ها در زمینه مدیریت بحران را از جمله نیازهای جامعه خبری استان مرکزی عنوان کرد و گفت: خبرگزاری های این استان از آموزش های لازم در زمینه مدیریت بحران برخوردار نبوده و در این زمینه ضعیف هستند.
وی ادامه داد: مدیریت بحران استان مرکزی در مرحله پیش بینی، پیشگیری و آمادگی در برابر بحران خوب عمل کرد و اکنون که در مرحله بازسازی و بازتوانی دولت خود را موظف به ساخت خانه های مردم می داند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با یادآوری تلاش های مسئولان و دستگاه‌های استان در زمینه خدمت رسانی به مردم روستای آهنگران گفت: انتقال خدمات مسئولان در هنگام بروز سیلاب و بحران امید آفرینی در جامعه را به همراه داشته و نیاز است این اقدامات به مردم منتقل شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم گفت: روابط عمومی های استان آنگونه که باید در زمینه انتقال دستاوردهای دولت در جامعه موفق عمل نکرده اند.
سینا دلشادی افزود: انتقال دستاوردهای دولت در جامعه توسط روابط عمومی ها افزایش شور و نشاط و امید آفرینی در بین مردم را به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار