رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از نصب تندیس سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی توسط این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ 21 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد حسنی  افزود: شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی بر گردن ما دارند و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم. در همین راستا یکی از راه های زنده نگهداشتن آرمان های شهدا و معرفی آنها به نسل امروزی نصب تندیس شهدا در سطح شهر با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است، لذا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این مهم را سرلوحه کار خویش قرار داده و از تمام ظرفیت های خود در جهت توسعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرده است.
وی یادآورشد: سردار سلیمانی الگو و اسوه ملت ایران است که نصب تندیس این سردار پرافتخار اسلام و ایران اسلامی و پیرو مکتب سیدالشهدا(ع) باعث افتخار و سربلندی مردم ولایتمدار و شهید پرور کلانشهر اراک می باشد.
حسنی اظهار داشت: همزمان با شب عید ولایت و امامت تندیس سردار پرافتخار ایران اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت که به نام این شهید بزرگوار نامگذاری ونصب و رونمایی شد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری افزود: این تندیس پنج و نیم متری که یکی از بزرگترین تندیس های کشور می باشد از جنس بتن مسلح و با روکش فایبر گلاس و به وزن ۶۶۰۰ کیلوگرم در مدت زمان ۴۵ روز توسط این سازمان ساخته و در کلانشهر اراک نصب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار