آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت مردمی در بیست و نهمین سفر استانی خود، میهمان مردم مومن و انقلابی استان مرکزی است.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ 21 July 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، مردم این خطه در هفته اخیر با اطلاع رسانی‌های انجام شده بیصبرانه منتظر دیدار با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم هستند.
اوایل هفته جاری، سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان مرکزی قطعی شد و برنامه‌ریزی‌ها برای میزبانی هر چه باشکوهتر از کاروان دولت شتاب بیشتری به خود گرفت و اکنون به گفته استاندار مرکز تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
رئیس جمهور صبح جمعه ۳۱ تیرماه وارد فرودگاه اراک می‌شود و پس از گفت و گوی کوتاه تلویزیونی به خمین سفر می‌کند و از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مصلی این شهر با مردم زادگاه امام راحل دیدار می‌کند و پس از آن۱۵ برنامه بازدید از مکان‌های مختلف مرکز استان مرکزی برنامه‌ریزی شده که بعد از سفر ایشان به خمین انجام می‌شود.
دیدار مردمی آیت الله رئیسی در شهر اراک نیز از ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود و دیدار با نخبگان، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان مرکزی است.
فرماندار خمین هم در این باره گفت: زادگاه امام راحل در روز جمعه(۳۱ تیرماه جاری) میزبان آیت الله سید ابراهیم رییسی ، هشتمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران است.
حمید کمانکش در شورای اداری خمین ، افزود: رئیس جمهور در سفر به استان مرکزی با حضور در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان خمین با اقشار مختلف مردم دیدار خواهد کرد.
وی یادآورشد: کمیته‌های استقبال و تشریفات، برنامه‌ریزی و فضاسازی محیطی، پشتیبانی و حمل و نقل، تبلیغات و روابط عمومی، مدعوین، استقبال مردمی، پذیرایی و ارتباطات مردمی در شهرستان تشکیل شده است.
فرماندار خمین با تاکید بر پرهیز از اقدامات تشریفاتی گفت: شمار اندکی بنر در سطح شهر نصب می شود و به تبلیغ در مسیر حضور وزرا و نصب بنرهای خوش آمدگویی از سوی ادارات شهرستان نیاز نیست.
کمانکش توضیح داد: ۲۵۰ نفر به منظور پاسخگویی به سوالات مردم در سطح استان مستقر هستند و سامانه ۱۱۱ نیز آماده پاسخگویی به شهروندان است.
وی با اشاره به حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و برخی معاونان وزرا در خمین، افزود: شورای اداری با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور روز جمعه در شهرستان برگزار می شود.
فرماندار خمین تاکید کرد: دیدار مردمی رئیس جمهور ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مصلای امام خمینی شهرستان برگزار می شود و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این دیدار مورد تاکید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار