فرمانده انتظامي استان از دستگیری فرد کلاهبرداری که با واگذاری ۱۱۰ميلياردي حواله های جعلی یک شرکت توليد روغن خوراكي اقدام به خرید یک منزل مسكوني کرده بود در عملیات ماموران پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 16 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار " حسن مفخمي شهرستاني" افزود: چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان ساوجی مبنی بر اینکه فردی با ارائه حواله های جعلی یک شرکت تولید روغن گیاهی اقدام به خرید ملک شخصی وی کرده است پرونده ای تشکیل و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.
وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شاکی در اواخر سال گذشته قصد فروش منزل شخصي خود در تهران را داشته که پس از انتشار آگهی فروش فردی با وی تماس گرفته و ابراز تمایل برای خرید آن می کند.
این مقام عالي انتظامی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد فرد کلاهبردار با ارائه ۴۵ فقره حواله خرید از یکی از شرکت های تولید روغن گیاهی منزل شاكي را خریداری و بلافاصله به شخص دیگری فروخته است.
فرمانده انتظامي استان مرکزی با اشاره به اينكه شاکی پس از سررسید موعد حواله های دریافتی برای گرفت اجناس مورد معامله به شرکت مذکور در يكي از استانهاي جنوب غربي كشور مراجعه می کند اضافه کرد: با پيگيري هاي به عمل آمده مشخص می شود اين شرکت غیر فعال بوده و فرد کلاهبردار نیز از دسترس خارج شده است.
سردار حسن مفخمي شهرستاني با اشاره به شناسایی متهم پس از تحقیقات تکمیلی پلیس تاکیدکرد: در اقدامی هوشمندانه فرد کلاهبردار در ساوه شناسایی و دستگیرشد.
وی با اشاره به اعتراف متهم به ۱۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق ارائه حواله های جعلی برای خرید منزل گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار