رئیس شورای اطلاع رسانی استان مرکزی گفت: ترمیم رابطه دولت و مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است و باید مورد توجه تمامی نهادهای اجرای و اصحاب رسانه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ 12 July 2022

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری روز سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: امید آفرینی و جهاد تبیین مورد تاکید و دغذغه مقام معظم رهبری است و باید در حوزه اطلاع رسانی تقویت و نهادینه شود.

وی تاکید کرد: خط قرمز حلقه مدیریتی نظام جمهوری اسلامی،ولایت مطلق فقیه است و دولت سیزدهم نیز با این خط مشی سکان مدیریتی کشور را عهده دار شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: پرچم آرمانهای امام خمینی( ره) و اسلام ناب در اختیار مقام رهبری است و عدول از خط رهبری پایمال کردن خون هزاران شهید و زیرسوال بردن آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است.
نظری تاکید کرد: ملت بزرگ ایران همه در یک کشتی نشسته اند و توهین به مقدسات از هیچ کس پذیرفتنی نیست.
وی ادامه داد: مولفه های اصلی یک اطلاع رسانی موثر در استان سرعت، صحت و دقت اخبار است و باید با این رویکرد با شایعه پراکنی‌ها در فضای مجازی که موجب تشویش اذهان عمومی می شود، مقابله کرد.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم ، بهره‌گیری از ظرفیت هیات‌های اندیشه ورز در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان پیشی گرفته و این مهم مدنظر ویژه است.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به‌سفر هیات دولت در آینده نزدیک به استان مرکزی نیز گفت: برخی از طرح های استان اعتبار محور نیست و در سفر هیات دولت باید ظرفیت‌های صنعتی ، معدنی، اقتصادی و علمی و منابع انسانی فعال و معرفی شوند و بحث امیدآفرینی نیز در اولویت باشد که این امر خطیر بر عهده سربازان عرصه فرهنگی و خبرنگاران است.
وی گفت: سفر وزرای دولت سیزدهم به شهرستانها نیز باید هدفمند و با رویکرد احصای مشکلات و شناسایی ظرفیت‌ها باشد و دغدغه حوزه صنعت و کارگری نیز توسط وزرای مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و در این راستا گزارش مبسوطی به رئیس جمهور ارائه شود تا علاوه بر مصوبات قبلی سفر برای آینده نیز مصوبات و اعتبارات مناسبی هدفگذاری شود.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اضافه کرد: ۲۵۰ کاربر در ۲ محل برای ثبت تماس‌های مردمی در سفر رئیس جمهوری تعیین شده که کد رهیگیری را دریافت و در اختیار افراد قرار می دهند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان مرکزی ادامه داد:اصحاب رسانه باید معرفی ظرفیت‌های مغفول مانده حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهند.
سینا دلشادی افزود: در خصوص نیازها و مطالبات مردم نیاز است فرمانداری ها به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها مهمترین ماموریتشان در این سفر آن است که در چهار محور مطالبات مردمی را جمع بندی و با یک اقدام‌کارشناسی در سفر عرضه شود.
وی تاکید کرد: فعالیت رسانه ها در این سفر بر اساس قانون از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رصد می‌شود و به طور حتم چنانچه رسانه ها از خط قرمز عدول کرده باشند تذکر داده می شود و برخورد جدی صورت می گیرد و اجازه نمی‌دهیم این فرصت و ظرفیت مناسب به تهدید تبدیل شود.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان مرکزی عنوان کرد: باید با تعامل و هم افزایی در این سفر ارزشمند، بستر و زیرساخت لازم را برای رشد و تعالی و پیشرفت همه جانبه استان فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار