رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در پی واژگونی اتوبوس در محور اراک-بروجرد آمبولانس های فوریت های پزشکی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ 05 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: حوالی ساعت ۰۲:۰۱ بامداد سه شنبه بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور اراک به بروجرد حدفاصله گردنه زالیان و به دنبال درخواست واحد EOC شهرستان بروجرد، دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های توره و روناس و همچنین اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام ‌و به مصدومان خدمات رسانی کردند.
وی افزود: این حادثه ۵۰ مصدوم و متاسفانه ۲ فوتی داشت که همکاران اورژانس پیش بیمارستانی اراک توانستند صحنه حادثه را مدیریت و کمک زیادی به خدمت رسانی سریع و به موقع به حادثه دیدگان کنند.
وی تاکید کرد: در این حادثه تعداد ۱۳ نفر از مصدومان توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی اراک به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شدند که ۴ نفر از مصدومین در وضعیت قرمز و یا بدحال می باشند.
دکتر جمالیان یادآور شد: با توجه به اینکه این حادثه در محدوده شهرستان بروجرد اتفاق افتاده، اورژانس پیش بیمارستانی اراک به عنوان واحد پشتیبان اقدام به این عملیات کرد که خوشبختانه با توجه به شدت حادثه توانست تاثیر زیادی بر جلوگیری از وخامت اوضاع داشته و از افزایش تعداد فوتی ها بکاهد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیمارستان ولیعصر(عج) اراک نیز آمادگی ارائه خدمت به مصدومین این حادثه را داشت، اما با توجه به نزدیک بودن بیمارستان شهید چمران بروجرد تمامی مجروحان و مصدومان به آنجا منتقل شدند.
وی افزود: اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این مواقع آمادگی لازم و کافی را برای ارائه خدمت به هموطنان و سانحه دیدگان دارد، اما با توجه به ساعت وقوع این حادثه امکان پرواز برای این ماموریت نبود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار