مدیر پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح شهرداری اراک گفت: اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) اراک در سال ۹۵ در شورای ترافیک مصوب شد و این طرح به صورت روگذر و کامل بود.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ 04 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهندس دولت‌آبادی افزود: سال ۹۹ قرارداد اجرای این طرح در ۲۵ آبان ماه با قرارگاه سازندگی منعقد شد و از آذرماه همان سال جابه جایی درختان در مسیر اجرای طرح و جمع آوری کانکس‌های مستقر در آن انجام شد.
وی یادآورشد: اما پس از مدتی شورای ترافیک به دلیل حفظ میدان و اهمیت منظر شهری، طرح دیگری را مطرح کرد که این طرح در سال ۱۴۰۰ مصوب و ابلاغ شد و به محض ابلاغ، بحث شناسایی تاسیسات در مسیر اجرای طرح و حصار کشی دور آن آغاز شد.
مدیر پروژه های تقاطع غیرهمسطح شهرداری اراک ادامه داد: یکی از علت‌های تاخیر اجرای این طرح، به دلیل وجود مشکلاتی در طرح بود و برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ها و کاهش هزینه‌ها، نیاز بود اصلاحاتی انجام شود که این مهم صورت گرفت.
مهندس دولت آبادی اضافه کرد: در ایام نوروز امسال نیز امکان اجرای برخی امور و ایجاد ترافیک در منطقه وجود نداشت اما در این مدت طرح سازه توسط مشاور انجام شده است.
وی گفت: اجرای این پروژه پیچیده نیست اما جابه‌جایی‌های تجهیزات و تملکات بسیار زمان بر است.
مدیر پروژه تقاطع های غیرهمسطح شهرداری اراک افزود: هماهنگی‌ها و تدابیر لازم برای اجرای با کیفیت این طرح اندیشیده شده و تا یک ماه آتی سرعت مضاعفی به اجرای آن گرفته می‌شود.
مهندس دولت آبادی عنوان کرد: پیشرفت فعلی این طرح حدود پنج درصد است و اعتبار نخست اجرای آن نیز ۵۰۰ میلیارد ریال است.
وی اظهار داشت: پیش بینی شده این طرح تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام و زیر بار ترافیک قرار گیرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار