مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: امروز تحول در نظام تعلیم و تربیت یک ضرورت است.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ 03 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،احمدرضا نوازنی در دیدار با تعدادی از فرهنگیان جوان استان مرکزی افزود: استفاده از ظرفیت نیروهای جوان متعهد و ارزشی می تواند بستر این تحول را مبتنی بر اسناد بالادستی فراهم آورده و موجب رشد و پیشرفت آموزش و پرورش شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، بر لزوم تقویت روحیه مطالبه گری در نوجوانان و جوانان تأکید کرد و گفت: ایجاد روحیه مطالبه گری و نقادی توسط معلم در دانش آموزان در آینده منجر به تربیت نسلی از مسئولین پاسخگو و انتقاد پذیر می شود که با خرسندی از فکر و ایده های نو استقبال می کنند.
وی افزود: آموزش و پرورش گستره وسیعی از خدمات را به جامعه ارائه می دهد و پایه و اساس همه ی خدمت ها آموزش و پرورش است، این نهاد با تربیت نسل آینده جامعه نقش بسزایی در رشد و شکوفایی کشور در تمامی ابعاد و عرصه ها دارد.
نوازنی تربیت تمام ساحتی را یک الزام در نظام تعلیم و تربیت برشمرد و تاکید کرد: حرکت در این مسیر نیازمند توان و ایده های نو از سوی نیروهای جوان است که با بهره مندی از ظرفیت ایشان می توان وضعیت پرورشی و آموزشی را بهبود بخشید و مسیر تحول را دنبال کرد.
گفتنی است در این نشست فرهنگیان جوان حاضر، به بیان دیدگاه ها، چالش ها و ایده های خود در راستای بهبود برنامه های نظام تعلیم و تربیت در استان مرکزی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار