مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: طرح نشاط معنوی همزمان با آغاز فصل تابستان دانش آموزان و غنی سازی این اوقات در ۳۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ 29 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی افزود: این طرح با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان از اول تیرماه تا ۶ مردادماه سالجاری در این اماکن متبرکه برگزار و مخاطبان آن دانش‌آموزان رده سنی هشت تا ۱۸ سال هستند.
وی تاکید کرد: این طرح بعد از ۲ سال تعطیلی به خاطر شیوع کرونا به‌ صورت حضوری در بقاع متبرکه استان مرکزی با استفاده از ظرفیت چهار مبلغ دینی اعزامی از شهرستان های اراک ،خمین و شازند و ۱۸ مبلغ بومی همراه با اهدای جوایز برگزار می‌شود.
حجت الاسلام واحدی اضافه کرد: طرح نشاط معنوی با هدف تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده از ابزارهای روز و روش‌های جذاب و نو ، زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان برای کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق، مهارت افزایی و توانمند سازی دانش آموزان اجرا می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در این طرح کلاس‌های آموزشی معارفی شامل روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن کریم، احکام و تجوید نماز، آداب اجتماعی و شناخت فضای مجازی توسط مُبلغان و دانشجویان علوم قرآنی پیش‌بینی شده است.
حجت الاسلام واحدی افزود: آموزش مهارت‌های زندگی شامل مدیریت هیجان و کنترل خشم، ارتباطات موثر، حل مساله و تصمیم‌گیری، مدیریت استرس توسط مربیان سبک زندگی در این طرح برای مخاطبان ارایه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار