رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: نوع نگرش مدیریت شهری در خصوص ایجاد روزبازارها صرفه اقتصادی نیست و تامین رفاه و آسایش، مردم در اولویت ارائه خدمات قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱ 28 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید وحید میرنظامی در نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک درباره واگذاری ۴ بازارچه محلی شهر اراک به متقاضیان این امر، افزود: ایجاد بازارچه های محلی، کاهش سفرهای درون شهری، کاهش آلایندگی هوا و ارائه میوه باکیفیت و نرخ ارزان است که این مهم باید مدنظر ویژه باشد.
وی تاکید کرد: این موضوع باید تعیین تکلیف شود نرخ ۲۰ درصد تخفیف مزایده در خصوص ایجاد روزبازارها برچه معیار و مبنایی شکل می گیرد.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار داشت: انتظار می‌رود نوع نگرش مدیریت شهری در خصوص ایجاد روزبازارها صرفه اقتصادی نداشته باشد و تامین رفاه و آسایش، مردم در اولویت باشد.
میرنظامی یادآورشد: رویکرد شورای ششم اسلامی کلانشهر اراک، افزایش میزان رضایتمندی شهروندان و ایجاد رفاه و امنیت و آسایش و همچنین عمل به وعده ها در راستای توسعه شهر و ایجاد نشاط اجتماعی است که در این راستا با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار