معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: فرهنگیان استان مرکزی موفق به کسب ۱۵ رتبه کشوری در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند شدند.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ 27 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، "سید مجتبی طباطبایی" در تشریح این خبر افزود: فرهنگیان این استان موفق به کسب ۲ رتبه اول، ۲ رتبه دوم و دوم مشترک ، سه رتبه سوم مشترک و هشت عنوان شایسته تقدیر شدند.
وی اظهار داشت: ۲۴۷ اثر توسط فرهنگیان استان به دبیرخانه جشنواره معلمان هنرمند ارسال شد.
طباطبائی عنوان کرد: در رشته تکنوازی ویولن "مرتضی رستم پور" از شهرستان ساوه رتبه اول کشور و "مهدی ذوالفقاری" از شهرستان خنداب در رشته آواز لری بختیاری رتبه سوم مشترک را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: در محور هنرهای تجسمی "سعید اسکندری" در رشته نقاشی، "محمدرضا عباسی" در رشته طراحی، "یونس گودرزی" در رشته خط نسخ، "عفت خلج آبادی فراهانی" در رشته خط نسخ و "بهزاد سهرابی" در رشته عکاسی از ناحیه یک اراک و "پیمان بخشی" در رشته مجسمه سازی از شهرستان خنداب موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شدند.
طباطبایی افزود: در بخش رسانه و فضای مجازی "فاطمه کریمی" از منطقه سربند در رشته ویدئوکست رتبه سوم را از آن خود کرد و "شایان سلطانی" از شهرستان خنداب و "محدثه متولیان" از شهرستان ساوه جایگاه شایسته تقدیر را بدست آوردند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: در بخش فیلم و هنرهای نمایشی نیز "شایان سلطانی" از شهرستان خنداب در رشته نمایش صحنه ای مونولوگ رتبه اول کشور، "شمس اله دایی زاده" همکار بازنشسته در رشته فیلمنامه نویسی و همچنین "شایان سلطانی" از شهرستان خنداب در رشته فیلم کوتاه داستانی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.
وی ادامه داد: رتبه سوم کشوری رشته داستان بزرگسال از گرایش آفرینش های ادبی به "سمیه سلطانی" از ناحیه دو اراک رسید.
گفتنی است اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند با حضور مسئولین وزارتی و نمایندگان کل استان ها در سعدیه شیراز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار