مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: افزایش فرزندآوری و نرخ باروری با همکاری و حمایت همه دستگاه های اجرایی و مرتبط امکان پذیر است.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲ 27 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر شهلا نظری در دومین جلسه قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت، افزود: با توجه به دستور کار جلسه قبل و تشکیل کمیته های مختلف و ابلاغ هایی که صادر شده بود، تصمیماتی که در این کمیته ها مصوب شده بود جمع بندی و توسط اعضا بحث و تبادل نظر شد.
وی یادآورشد: تمام تلاش این قرارگاه این است تا مواد قانونی که تعیین می شود به بهترین شکل به مرحله اجرا برسد تا تاثیر هرچند کم در افزایش نرخ باروری و فرزند آوری در استان داشته باشد.
وی تاکید کرد: استان مرکزی یکی از استان های با نرخ باروری پایین محسوب می شود و عرصه زیادی برای انجام اینگونه فعالیت ها دارد.
دکتر نظری در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی قادر به انجام این کار نیست و حدود ۲۵ درصد این اقدامات در حوزه سلامت است و مابقی با همراهی و همیاری سایر مدیران و مسئولان میسر می شود.
مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اجرای قانون تعالی جمعیت، تاثیر زیادی در افزایش جمعیت به خصوص جمعیت سالم خواهد داشت و امید می رود با همپوشانی سایر ادارات و تداوم جلسات قرارگاه جمعیتی به این هدف که مورد تاکید نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز است دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار