استاندار مرکزی گفت:دولت می‌تواند در تحقق سند تحول قوه قضاییه نقش موثری داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ 26 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در همایش گرامی داشت هفته قوه قضاییه در اراک، افزود:دولت برای اجرای صحیح سند تحول به همراهی، هم افزایی و همکاری قوه قضاییه نیاز دارد.
وی ادامه داد: هم در قوه قضاییه و هم در قوه مجریه ، سند تحول تدوین شده و سند قوه قضاییه پیش از سند تحول دولت و در زمان تصدی ریاست آیت الله رئیسی تدوین شد و سال گذشته با تفاوت جزئی اما با همان چارچوب در دولت هم این سند تدوین شد و برای اجرای موفق این دو سند باید همکاری و هم افزایی دو قوه بیش از پیش تقویت شود.
استاندار مرکزی اظهار داشت: افتخار داریم که در استان مرکزی در خدمت تیم عالم با انگیزه، مومن، انقلاب و ولایی از جمله قضات شریف و کارکنان و مدیران و واحدهای تابعه استان هستیم.
مخلص الائمه افزود: همدلی فوق العاده ای بین دستگاه قضایی و مدیران اجرایی استان مرکزی شکل گرفته و با این رویه می توان ضمن خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم، اعتماد عمومی را نیز تقویت کرد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم گفت: تکریم مراجعان یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضا است و بنا بر سیاست دستگاه قضا، چند اولویت برجسته در محیط کاری در کنار برنامه محوری این قرار دارد.
حجت الاسلام سلام سید عبدالمهدی موسوی افزود: در دستگاه قضا قانون، شرع و وجدان به ما اجازه نمی‌دهد تا ما محکوم به چوبه دار را مورد توهین قرار دهیم و همگان دارای ارزش و جایگاه هستند.
وی اظهار داشت: رعایت استقلال در قضا از دیگر اولویت و سیاست‌های دستگاه قضا است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: هیچ پرونده، شخص و جایگاهی نتوانسته در عزم و اراده کارکنان برای اجرای عدالت خلل ایجاد کند.
در این مراسم از کارکنان، قضات و مسئولان اجرایی دستگاه قضا استان مرکزی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار