نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شگردهای دشمن در حوزه‌های امنیتی و اطلاعاتی پیچیده شده و باید هوشیارانه و مقتدرانه با آنها برخورد کرد و راه نفوذ دشمن در همه ابعاد باید بسته شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ 26 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در ویژه برنامه گرامیداشت هفته قوه قضائیه در اراک ، افزود: ساماندهی فضای مجازی نیازمند تدابیر حکیمانه است و دستگاه قضایی باید با افرادی که از این فضا در جهت تخریب نیروهای انقلابی استفاده می‌کنند، مقتدراته برخورد کند.
وی یادآورشد: به برکت نظام اسلامی دستگاه قضایی عدالت محور و ضد فساد در کشور با اقتدار، با صلابت و استقلال برای احقاق حقوق مردم و خدمت به کشور نقش آفرینی می‌کند و بستر عدالت خواهی و عدالت محوری در جامعه گسترانیده شده و با عناصر شیطانی و فاسد که مانع احقاق حقوق حق می‌شوند مقتدرانه برخورد می‌کند.
وی افزود: کارگزاران دستگاه قضایی مجاهدان عرصه تقوا و عدالت هستند که با دلسوزی و وظیفه شناسی در مسیر حق و حقیقت تلاش می کنند.
عضو مجلس خبرگان خبری اظهار داشت: نظام عالم بر پایه عدالت استوار است و همه با ترازوی حق سنجیده می شوند و اقتدار آفرینی نظام اسلامی و خلق بسیاری از دستاوردها به برکت نعمت ولایت فقیه است.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: نظام اسلامی بر پایه شرع مقدس، ولایت فقیه و قانون اساسی استوار است و نظام مشروعه می باشد و مشروعیت سند زنده دفاع از حق و منافع مردم است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: قضات شریف دستگاه قضایی امانت داران پاک سرشت و صدیق در ادای وظیفه و تکلیف نقش آفرینی می کنند و روز به روز باید استقلال، صلابت و اقتدار دستگاه قضایی تقویت شود.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: استان مرکزی عملکرد بسیار خوبی در امر مبارزه با فساد و برقراری امنیت دارد و باید در توانمندسازی، اعتلای فرهنگ اسلامی و انقلابی، بنیان خانواده و اشتغال گام های بلندی بردارد و شاخص های تحول و تعالی در همه بخش ها باید برجسته شود.
وی عنوان کرد: هوشیاری دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی استان نسبت به توطئه های دشمنان و نفوذی ها یک ضرورت مهم است و نباید اجازه دهیم این استان پاتوق فساد ، قاچاق و مواد مخدر شود و باید با هم افزایی برای برقراری امنیت و مقابله با نفوذ و فساد تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان داشت: شگردهای دشمن در حوزه‌های امنیتی و اطلاعاتی پیچیده شده و باید هوشیارانه و مقتدرانه با آنها برخورد کرد و راه نفوذ دشمن در همه ابعاد باید بسته شود.
وی تاکید کرد: فضای مجازی ولنگار در کشور امروز محلی برای جولان بدخواهان و مدعیان دروغین مبارزه با فساد و منافع مردم شده و باید با تدابیر هوشمندانه توطئه‌های، دشمنان را خنثی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار