رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک از افتتاح و بهره برداری از فاز ۳ این مرکز درمانی در مهرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 25 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر پارسا رستمی با اشاره به اینکه قلب مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک تنها با یاری خیرین این سرزمین میتپد افزود: با بهره برداری از فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به همت مجمع خیرین سلامت توانستیم خدمات ارزنده و جامعی به بیماران مبتلا به سرطان ارائه دهیم.
وی تاکید کرد: امید داریم که با ساخت و راه اندازی فاز سوم این مرکز درمانی به مساحت حدود ۴۵۰۰ متر مربع در چهار طبقه، پنج اتاق عمل، بخش اورژانس و بخش جراحی دغدغه‌ای برای درمان بیماران وجود نداشته باشد و صفر تا صد مراحل درمانی این گروه در این مرکز انجام شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر با تمهیدات و پیشرفت هایی که اندیشیده شده این مرکز قابلیت این را دارد که در مهرماه سال جاری به مرحله بهره برداری و افتتاح برسد.
رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک از حمایت های همیشگی خیران حوزه سلامت قدردانی کرد و گفت: تاکنون با کمک‌های این فرشتگان ایثارگر اقدامات بزرگی مثل راه اندازی و افتتاح فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری، کمک هزینه دارو و درمان، تهیه تجهیزات و بسته های معیشتی انجام شده است و امید می رود این روند همچنان ادامه دار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار