معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در نشستی، اعضا و هیات علمی هیات بورد فوق تخصصی غدد نقاط قوت و ضعف این رشته را بررسی کردند.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ 25 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی افزود: در مجموع با توجه به زیرساخت های بسیار خوبی که در رشته داخلی و همچنین پیشینه بسیار قوی آموزشی وجود دارد تصمیم گرفته شد زیرساخت های پاراکلینیکی و البته آزمایشگاه های فوق تخصصی برای رشته تقویت و حمایت بیشتری شود.
وی یادآورشد: امید می رود با تقویت این زیرساخت ها، نسبت به پذیرش فوق تخصص غدد و راه اندازی دوره های آموزشی این رشته در دانشگاه علوم پزشکی اراک اتفاقات خوبی بیفتد و بتوان این رشته را راه اندازی کرد.
وی تاکید کرد: سیاست توسعه تحصیلات تکمیلی، دستیاری، فوق تخصصی و فلوشیپ از جمله سیاست های کلان دانشگاه علوم پزشکی است که خوشبختانه به طور جدی در حال پیگیری و پیشرفت است.
دکتر آشتیانی ادامه داد: همچنین در هفته جاری و در راستای اجرای سیاست های توسعه ای، بورد نورولوژی از دانشگاه و بیمارستان ولیعصر اراک بازدید خواهند کرد که با توجه به زیرساخت های خوب این رشته از جمله تخت بستری، icu و همچنین مشارکت گروه های مرتبط از قبیل نوروسرجری، نورولوژی اطفال، روانپزشکی به احتمال بسیار قوی مقطع فوق تخصصی این رشته نیز راه اندازی خواهد شد.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امید می رود فرایندهای پیگیری به صورت مثبت به اجرا در بیایند و با جذب دستیاران و آموزش دستیاران تخصصی و فوق تخصصی شاهد پیشرفت و توسعه هر چه بهتر و بیشتر دانشگاه علوم پزشکی اراک و در نتیجه افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی در مراکز درمانی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار