مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي گفت:بايد اصلاح الگوي مصرف آب در بخش هاي مختلف جامعه نهادينه شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ 22 June 2022

 

يوسف عرفاني نسب در همايش مصرف بهینه آب وبرق افزود:روحانيون ، مساجد و مراكز ديني نقش غير قابل انكاري در شكل گيري باور ها و ارزش ها در بين مردم دارند و اموزه هاي ديني و فرهنگي با محوريت مديريت مصرف آب مي تواند نقش مهمي در تبيين فرهنگ مصرف بهينه اب ايفا كند.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اشاره به خشكسالي و گرماي بي سابقه در ۵۰ سال اخير مديريت صحيح مصرف آب و رعايت الگوي مصرف توسط مشتركين را يكي از مهم ترين راه هاي برون رفت از شرايط كم آبي عنوان كرد وبر فرهنگ سازي درراستاي رعايت الگوي مصرف و استفاده از ظرفيت ائمه جمعه و جماعت براي تبيين اهميت صرفه جويي در مصرف آب تاكيد کرد.
وي به تشريح شرايط منابع آبي در شهر ها و روستاهاي استان پرداخت و گفت :آنچه مسلم است، توجه ويژه به اهميت و مديريت بهينه و استفاده درست از منابع آب بر پايه همكاري و مشاركت تمام سطوح در جامعه است بايد اصلاح الگوي مصرف آب در بخش هاي مختلف جامعه نهادينه شود و در تحقق اين امر شهروندان ، سازمان ها و نهادهاي دولتي همگي بايد با تعهد و آگاهي اجتماعي به اين مهم توجه نموده تا شاهد استفاده درست از منابع آب استان باشيم.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي ضمن تبريك هفته صرفه جويي در مصرف آب عنوان كرد : مديريت مصرف در آب و برق ، يكي از اركان مهم اقتصاد مقاومتي است كه در توليد رشد مستقيم دارد.
حجت السلام و المسليمن هادی ميرزايي رئيس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه استان با يادآوري همكاري دلسوزانه ائمه جمعه استان در حل مشکلات شهروندان ، تلاش براي ترويج مصرف بهينه آب و برق را در تريبون هاي نماز جمعه مورد تاكيد قرار داد.
حجت السلام و المسليمن ميرزايي به اهميت موضوع مديريت مصرف آب و برق و صرفه‌جويي اشاره کرد وافزود: بايد همه مردم و مسئولين در امر فرهنگ‌سازي مشاركت و از هدررفت انرژي برق و آب جلوگيري کنند، همچنين ايشان به آيات و روايات در قرآن مجيد كه اسراف را نهي و نكوهيده مي‌داند هم اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار