استاندار مرکزی گفت: ادارات این استان در روز پنجشنبه در راستای بهینه سازی مصرف انرژی و صرفه‌جویی برق، به صورت آزمایشی و موقت تعطیل شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ 22 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در رزمایش مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق افزود: براساس مصوبه کارگروه مدیریت مصرف برق این استان و به منظور کاهش مصرف برق و کمک به بخش صنعت و کشاورزی، فردا (پنجشنبه دوم تیرماه) همه ادارات استان مرکزی به صورت آزمایشی تعطیل است.
وی یادآورشد: ساعت کاری بانک‌ها برای فردا ( پنجشنبه) از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ است و این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان نمی‌شود.
استاندار مرکزی ادامه داد: امید می رود تابستان ۱۴۰۱ به ویژه تیرماه را با حداقل تنش پشت سر بگذاریم و در شرایط کنونی نیازمند کمک همه بخش‌ها از جمله صنعت، کشاورزی، اداری، تجاری و خانگی هستیم.
مخلص الائمه اظهار داشت: این تعطیلی از فردا ( دوم تیرماه) اعمال می‌شود و در صورت موفقیت در کاهش مصرف در هفته‌های بعد و تا پایان فصل تابستان اعمال می‌شود.
وی گفت: شنبه هفته آینده شرکت توزیع برق استان مرکزی ارزیابی از نتیجه این تعطیلی و کاهش ساعت کار ادارات ارایه می‌دهد و چنانچه سطح صرفه جویی میزان قابل توجهی باشد، تعطیلی پنجشنبه ها در دوره اضطرار تمدید می‌شود.
استاندار مرکزی تاکید کرد: در شرایط موجود و گذر از دوره مصرف تابستان، مدیریت مصرف در بخش خانگی از اهمیت فراوانی برخوردار است که انتظار است هم استانی‌ها، مصرف بهینه را مدنظر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار