شهردار اراک گفت:تمامی ظرفیت‌ها برای اجرای به هنگام طرح های عمرانی به کار گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ 21 June 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا کریمی در آیین بهره‌برداری از راستگرد پژوهش تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی افزود: مهلت اجرای راستگرد پژوهش تقاطع صیدی ۵ ماه در نظر گرفته شده بود که در زمان مقرر اتمام و زیربار ترافیک رفت. 
وی با بیان اینکه با اتمام بخش راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی به طور کامل توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تکمیل شد، افزود: تمام ظرفیت‌ها برای اجرای به هنگام پروژه‌های عمرانی در شهرداری اراک به کار گرفته شده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.
وی ادامه داد: سال گذشته ۱۴۳ پروژه شهری در اراک تعریف شده بود که از این تعداد تنها بخشی از پروژه سردار مقاومت شهید سلیمانی انجام و بلاتکلیف ماندن طرح‌ها موجب نارضایتی عمومی شده بود، بنابراین طرح هایی که امکان ندارند، نباید اعلام و کلنگ زنی شود.
شهردار اراک گفت: بیشترین پروژه‌هایی که در شهر اراک تعریف و انجام نشده مربوط به دوره پنجم شورای اسلامی است اما در دوره جدید شورا و شهرداری فعالیت‌ها در مسیر خدمت به مردم با جدیت پیش می‌رود.
دکتر کریمی اضافه کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) اراک نیز در دستور کار جدی قرار دارد و در موقع مقرر به اتمام و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
لازم به ذکر است، در مجموع برای تکمیل و راه اندازی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار