رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت:تکمیل تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت شهید سلیمانی و راستگرد تقاطع شهید صیدی در کمتر از یک سال صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ 21 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید وحید میرنظامی در مراسم بهره برداری از راستگرد پژوهش تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی افزود: راستگرد پل شهید صیدی یکی از خطوط اصلی و مهم است که از امروز زیر بار ترافیک قرار می گیرد و بازگشایی این معبر در رفت و آمد شهروندان به ویژه ساکنین ضلع شمالی اراک تسهیل می شود.
وی یادآورشد: ۱۱ سال از بحث اجرای راستگرد تقاطع غیرهمسطح اراک می گذرد و این طرح سال‌ها بلاتکلیف باقی مانده بود.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: زحمات و تلاش‌های زیادی در اجرای این طرح و سایر پروژه های شهری از سوی مجموعه مدیریت شهری و دستگاه های خدمات رسان کشیده می شود و شاهد آن هستیم که در کمتر از یک سال گذشته تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت شهید سلیمانی و این راستگرد این پل که به نام سردار مفتخر شهید یعقوبعلی صیدی مزین شده، به سرانجام رسید.
میرنظامی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به اینکه تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله وجود دارد و نباید اندوخته های خود را دست کم بگیریم ولی با نگاه منصفانه دشورا و شهرداری، در این مدت ۱۰ ماهه نمره قبولی می گیرند، ادامه داد: میدان امام حسین (ع) از دیگر طرح های مهم و مطالبات مردم است که انتظار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار