معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک از اجرای طرح جواهرانه با همکاری شورای امر به معروف و نهی از منکر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ 21 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر فخرالدین شریعتمداری افزود: این طرح با هدف پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی در ۴ بخش در حال برگزاری است و زمان اجرای آن از ۲۱ خرداد آغاز شده و تا ۲۱تیرماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه طرح جامع این طرح متشکل از ۵ سری نمایشگاه و فروشگاه و پوشش اسلامی است، یادآورشد: نمایشگاه هایی تحت عنوان حیات طیبه با موضوع اصلاح سبک زندگی و تمدن سازی نوین اسلامی، انقلاب غیرت، زمانی برای زن بودن، زن ستم تاریخی و ستم برابری با موضوع بررسی تبعیض جنسی علیه زن، نقد فمنیسم و بررسی حقوق واقعی زن و همچنین جواهرانه در این بازه زمانی برپا خواهد شد.
وی تاکید کرد: بررسی اندیشه انقلاب اسلامی در زمینه ارزش و جایگاه زن، روایت ایثار و از خود گذشتگی و صبر زنان در تاریخ انقلاب و نقش بی بدیل زنان در انقلاب و دفاع مقدس و همچنین نگاهی نو به پوشش و حجاب در این مجموعه نمایشگاه ها بحث و بررسی خواهد شد.
وی یادآور شد: اجرای فروشگاه پوشش اسلامی با هدف تبلیغ و ترویج پوشش اسلامی که در آن محصولات خود را با ۱۵ درصد تخفیف و با قیمت مناسب از تاریخ ۲۳ خرداد لغایت ۱ تیر در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) عرضه خواهد کرد نیز از دیگر بخش های اجرای این طرح است.
دکتر شریعتمداری اضافه کرد: همچنین برگزاری سه سری مسابقه با هدف بهره برداری بهتر و توجه بیشتر مخاطب از متون نمایشگاه و نیز اهداء جوایز به برندگان از دیگر محورهای بخش های دیگر این طرح است.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سرانجام و در آیین اختتامیه و در همایشی که با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری با حضور رابطین حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر کلیه مراکز برگزار و مباحث کلی و نقاط ضعف و قوت این طرح بحث و تبادل نظر خواهد شد.
دکتر شریعتمداری افزود: این همایش مصادف با هفته عفاف و حجاب برگزار خواهد شد و قرار است از دختران محجبه و برندگاه مسابقات این طرح قدردانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار