رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: در سال ۱۴۰۰ خیران این شهرستان مبلغی معادل ۴۶۵ میلیون تومان به صورت کمک های نقدی، تجهیزاتی و عمرانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان مشارکت کردند.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ 20 June 2022


به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مرتضی واعظ افزود: در فرهنگ ناب اسلامی و تعالیم قرآن و عترت خدمت به خلق خدا جایگاه والایی دارد، چنانچه امیرالمومنین(ع) در این خصوص می فرمایند که هیچکس بر دل انسان مومن سرور و شادمانی وارد نمی کند مگر آنکه خداوند از این عمل خیر او مایه لطفی می آفریند و در هنگامه گرفتاری و بلا او را نجات می دهد.
وی یادآورشد: تجهیزات حفاظت فردی توسط خیران گرانقدر شهرستان شازند در زمان شیوع ویروس کرونا به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان اهدا شده است.
وی تاکید کرد: از ابتدای شیوع اپیدمی کووید ۱۹ تاکنون ۱۱ هزار و ۱۷۱ مورد ابتلا و ۲۹۷ فوتی به ثبت رسیده و خوشبختانه طی یک ماه اخیر هیچ مورد ابتلا به کرونا در سطح شهرستان گزارش نشده است.
وی یادآور شد: سالک یک بیماری پوستی است که بر اثر گزش نوعی پشه خاکی به انسان منتقل می‌شود و در مجموع در سالجاری یک مورد سالک در سطح شهرستان گزارش شده که به عنوان وارده و سابقه سفر به مناطق تهران، ساوه و اصفهان را داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار