استاندار مرکزی گفت:ابر مسئله کشور ناکارآمدی است و ریشه ناکارآمدی در نظام اداری است و هر اتفاق و اصلاحی در این حوزه، به مثابه تزریق مُسکن و اثر محدود دارد.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ 20 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در دیدار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود:اصلاح نظام اداری با هدف افزایش کارایی باید در دستور کار قرار گیرد.
وی یادآورشد: نظام اداری کشور نظامی بیمار و دیوان سالار با پیشینه ۱۰۰ ساله است و از زمان افزایش قیمت نفت در دهه پنجاه این نظام بیش از حد بزرگ شد و کارایی لازم را نداشته و از طرفی اصلاح آن نیز خود این مجموعه واگذار شده که توان آن را ندارد.
مخلص الائمه گفت: استان مرکزی، استان پُر مسئله در حوزه امور اداری و استخدامی نیست و همان مواردی که سایر استان‌ها با آن درگیر هستند در استان مرکزی هم وجود دارد و ممکن است یک یا ۲ مسئله اختصاصی هم در استان وجود داشته باشد که امید است سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به حل آنها در استان امامین انقلاب همکاری لازم را داشته باشد.
وی اظهار داشت: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور قبل یا بعد از سفر ریاست جمهوری به استان‌ها، برای بررسی و آشنایی هر چه بیشتر با مسائل و مشکلات اداری و استخدامی به مراکز استان‌ها سفر می‌کنند.
استاندار مرکزی اضافه کرد: حدود ۱۰ روز گذشته یک تیمی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به استان سفر کردند و نشست‌های مختلفی با دستگاه‌های مختلف در حوزه ساختار و تشکلات اداری برگزار شد و گزارش‌هایی مبتنی بر مسایل مطرح شده در این نشست‌ها به رئیس سازمان ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار